BĚŽNÉ DOTAZY
- MOHU SE NA VÁS OBRÁTIT S VÝBĚREM ZBOŽÍ
Samozřejmě Vám rádi s výběrem zboží pomůžeme. Neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku, která zodpoví veškeré Vaše dotazy. V případě potřeby prosím volejte v pracovních dnech na číslo +420 771 188 117 v době od 10:00 - 15:00 hodin.
- JAK SE DOZVÍM, KDY ZBOŽÍ OBDRŽÍM
O termínu doručení zásilky budete informováni naším obchodem prostřednictvím emailu. Po zpracování objednávky obdržíte zprávu, ve které Vám sdělíme předpokládaný termín doručení. Jakmile bude zboží vyexpedováno z našeho skladu, obdržíte další informaci, kde se dozvíte všechny potřebné detaily o doručení Vašeho zboží. V případě potřeby můžete kontaktovat zákaznickou linku v pracovních dnech na čísle +420 771 188 117 v době od 10:00 - 15:00 hodin.
- OBDRŽEL/A JSEM ZBOŽÍ A CHCI JEJ VRÁTIT
Zboží máte právo vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od jeho převzetí. Pošlete prosím tuto informaci na náš email reklamace-odstoupeni@deflee.cz a my s Vámi vše domluvíme. Náklady na dopravu v tomto případě hradí zákazník. Zboží, které chcete vrátit, nesmí být poškozené. Jakmile zboží od Vás obdržíme, provedeme jeho kontrolu. Pokud je zboží v pořádku, neprodleně vracíme peníze na Váš bankovní účet.
Podrobné informace najdete zde VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- VRÁTIL/A JSEM ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 14 DNŮ, KDY MI VRÁTÍTE PENÍZE
Peníze vracíme obratem. Podmínkou je, že zboží, které jste nám vrátili, musí být v pořádku a bez poškození. Jakmile zboží obdržíme, nejdéle do 1 týdne uděláme jeho důkladnou kontrolu a pokud je zboží v pořádku, tak do 2 dnů Vám vracíme peníze na bankovní účet. Pouze v době dovolených se může vratka o pár dní navýšit (maximálně však o 1 týden).
- OBDRŽEL/A JSEM ZBOŽÍ, KTERÉ MÁ ZÁVADU
Reklamované zboží prosím nafoťte a s podrobným popisem závady pošlete na náš reklamační email reklamace-odstoupeni@deflee.cz. Následně Vás budeme kontaktovat s návrhem řešení reklamace. Reklamační řízení probíhá vždy písemně, nikoli telefonicky!
Podrobné informace najdete zde REKLAMACE
- JAK MÁM O ZAKOUPENÝ NÁBYTEK PEČOVAT
Materiálů, ze kterých je nábytek vyroben, je celá řada, a proto se vždy řiďte prosím doporučenými pokyny, které jsme pro Vás připravili.
Podrobné informace najdete zde PÉČE O NÁBYTEK
- JAK MÁM KOUPIT ZBOŽÍ NA SPLÁTKY
Zboží máte možnost u našeho obchodu zakoupit na splátky. Spolupracujeme se společností ESSOX, která Vám případně spotřebitelský úvěr poskytne. V košíku označíte v kolonce ZPŮSOB PLATBY - nákup na splátky ESSOX. Po odeslání objednávky budete přesměrování na webové stránky společnosti ESSOX. Před samotným zpracováním objednávky máte možnost zjistit výše splátek (kliknutím na ikonu ESSOX). V případě potřeby Vám rádi pomůžeme.
Podrobné informace najdete zde INFORMACE KE SPLÁTKOVÉMU PRODEJI
- NEMÁM EMAIL, MOHU SI ZBOŽÍ I TAK OBJEDNAT
Samozřejmě, i v takových případech si u nás můžete zboží objednat. Obraťte se prosím na naši zákaznickou linku na číslo +420 771 188 117 v pracovních dnech v době od 10:00 - 15:00 hodin, která s Vámi projde proces objednávky bez udání Vašeho emailu. Protože nevlastníte emailovou adresu, veškeré informace, které běžně zasíláme, Vám budou sděleny telefonicky či SMS zprávou.
- MOHU JIŽ ODESLANOU OBJEDNÁVKU ROZŠÍŘIT ČI UPRAVIT
Pokud jste již zpracovali a odeslali objednávku a máte zájem ji rozšířit například o více kusů nebo jiné zboží, kontaktujte prosím NEPRODLENĚ zákaznickou linku v pracovních dnech na číslo +420 771 188 117 v době od 10:00 - 15:00 hodin, kde s Vámi referentka objednávku upraví dle Vašich potřeb a požadavků. Úpravy lze provádět pouze v případě, že zboží nebylo již expedováno či závazně objednáno u výrobce. Proto prosíme, jednejte v těchto případech co nejrychleji.
- OMYLEM JSEM OBJEDNÁVKU UDĚLAL/A DVAKRÁT, CO TEĎ
Pokud jste již zpracovali a odeslali objednávku 2x a máte zájem jednu stornovat, kontaktujte prosím NEPRODLENĚ zákaznickou linku v pracovních dnech na číslo +420 771 188 117 v době od 10:00 - 15:00 hodin. Úpravy lze provádět pouze v případě, že zboží nebylo již expedováno či závazně objednáno u výrobce. Proto prosíme, jednejte v těchto případech co nejrychleji.
- MOHU OBJEDNÁVKU NA DOBÍRKU UHRADIT I ONLINE
Objednávky na dobírku lze uhradit i online, pouze však u dopravce PPL. Platbu lze provést v aplikaci mojePPL nebo na webu PPL při uvedení čísla své zásilky. U ostatních dopravců lze dobírku uhradit pouze při převzetí a to v hotovosti či platební kartou.
Podrobné informace najdete zde DOPRAVA A PLATBA