PŘEVZETÍ A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vážení zákazníci,
děkujeme, že jste si pro svůj nákup zvolil/a DeFlee Design Interior.
Informace níže slouží jako rychlý pomocník k postupu při obdržení Vašeho zboží a v případech odstoupení od smlouvy a reklamace.
PŘIJETÍ ZÁSILKY - POŠKOZENÝ OBAL
Pokud Vám dopravce přivezl zásilku, jejíž obal je poškozen, doporučujeme následující kroky:
1. Zkontrolujte obsah zásilky - je-li nepoškozen, zboží můžete převzít, žádejte ale provedení poznámky o poškozeném obalu
1a. Pokud je obsah zásilky poškozen, zásilku nepřebírejte a sepište s řidičem dopravce formulář "Zápis o škodě".
2. Zásilku nemusíte převzít, o tomto kroku nás prosím informujte neprodleně formou emailu na info@deflee.cz nebo reklamace-odstoupeni@deflee.cz či telefonicky na +420 771 188 117.
PŘIJATOU ZÁSILKU PROSÍM ZKONTROLUJTE DO 2 DNŮ (max. do 3 dnů) OD JEJÍHO PŘEVZETÍ.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY
Převzali jste Vaši zásilku. Prosíme o kontrolu jejího obsahu do 2 dnů, maximálně do 3 dnů.
Před montáží zboží prosíme zkontrolujte jednotlivé díly - u jasně zřetelných a viditelných vad na již smontovaném zboží nebude na reklamace brán zřetel z důvodu možného mechanického poškození při montáži.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
V průběhu 14-denní lhůty od převzetí zboží máte právo odstoupit od smlouvy. Bližší informace o odstoupení od smlouvy naleznete zde.
Zboží prosíme vždy vracejte na adresu centrálního skladu (areál Montako, Vodárenská 732, 27801 Kralupy nad Vltavou, +420 771 188 117).
Prosíme, zásilky nezasílat na dobírku, takové nebudou převzaty.
REKLAMACE
Pokud jste obdrželi zboží, jež neodpovídá požadované kvalitě či jeví známky vad, můžete zboží reklamovat. Prosíme o důsledné přečtení Reklamačního řádu (najdete zde).
- Pokud zjistíte jakoukoliv vadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží. Na zřetelné pohledové vady po smontování zboží nemusí být brán zřetel.
- Kontaktujte prosím pracovníky reklamačního oddělení na adrese reklamace-odstoupeni@deflee.cz. Reklamaci můžete podat e-mailem, poštou nebo osobně na adrese centrálního skladu.
- Zboží ani jeho části není třeba nikam vozit. Doporučujeme nejdříve kontaktovat reklamační oddělení, kde se s pracovníky domluvíte na dalším postupu.
Reklamace musí obsahovat
Ať už reklamujete emailem, poštou nebo osobně, součástí Vaší žádosti musí být následující údaje:
- Číslo objednávky/faktury
- Jméno a příjmení
- Kontaktní telefon a e-mail
- Název zboží
- Popis závady
- Případně ilustrující fotografie (detail závady, celý produkt, případně fotografie obalu - je-li obal k dispozici)
Jak zboží reklamovat?
Reklamaci je možné podat pouze písemnou formou a to na email reklamace-odstoupeni@deflee.cz či osobně (po předchozí domluvě) nebo poštou a to vždy na adresu provozovny (ASURTI s.r.o., Vodárenská 732, 27801 Kralupy nad Vltavou). Reklamace je možné konzultovat i telefonicky, je však nutné dodat potřebné informace písemně dle informací výše.
V případě zaslání reklamace nám velmi pomůže, pokud vyznačíte vadný díl přímo do montážního návodu a ten nám pošlete spolu s reklamací. Urychlí to celý proces reklamace.
Budeme Vás dále informovat o možnostech řešení Vaší reklamace dle povahy zboží.
POTŘEBUJETE S ČÍMKOLIV PORADIT?
JSME VÁM K DISPOZICI NA TELEFONNÍM ČÍSLE +420 771 188 117 NEBO EMAILU REKLAMACE-ODSTOUPENÍ@DEFLEE.CZ